torsdag, januar 08, 2009

Godt nytår......

....tak for det gamle. Tak for alle jeres besøg og kommentar på siden ....og ikke mindst tusinde tak fordi i er derude i cyberspace et eller andet sted!

Der er blevet strikket over julen....gamle igangværende projekter har set lyset og måske endda blevet færdigstrikket...andre røg tilbage eller blev omsat til ganrnøgler igen. Nye projekter kom på pindene...!

Lige nu har jeg dog allermest bare lyst til at sy.....sy strikkeposer....få brugt noget af det voksende stoflager, men strikkepindene er stadig det nemmeste at hive frem og det mest transportable....men een af de kommende dage gør jeg alvor af at hive maskineriet frem og fokuserer omkring sytøjet!

Lige nu bliver det bare til et par vanter i SWS......i en lidt hjemmelavet udgave, som ser ud til at skulle passe på undertegnede. For her i Southern California er der godt nok koldt for tiden!

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Utrolig smukt garn. Det må jeg vist kigge nærmere på :-)

Marianne Knorborg sagde ...

Kære Malle + familie.
Også rigtigt godt nytår til Jer!!
Jeg har netop kigget min blog igennem for 2008 - og fundet ud af, at det nu er næsten et år siden, jeg begyndte på Emmas tæppe.
Det var jo slet, slet ikke meningen, at det skulle tage så lang tid, at få det færdigt - men det er ligesom strandet på monteringen! Godt, at Emma lige nu er inde i en lyserød periode - så kan hun sikkert vente et par måneder endnu på tæppet, ikk'?!:-)
Knus fra Marianne

Samtal från min trädgård sagde ...

Dejligt med et indläg fra dig. Väldigt smukt garn, og jeg troede faktisk ikke at det var koldt, der hvor du befinder dig.