torsdag, maj 19, 2005

Ja ja nu skal jeg være her igen!

Ja, det er jo mildest talt blevet til en del mindre strik her hos mig efter der er kommet en nu 17mdr.'s datter i huset........Vi har det alle godt....Emma er faldet godt til hos os.....og mor & datter hygger sig sammen hver eneste dag!
Emma kan nu gå og det er jo en stor aflastning til mine arme.....der efterhånden er blevet meget lange af at bære på Emma's 10 kg.

Jeg har nu besluttet, at når Emma sover til middag som f.eks. lige nu.....så har jeg strikketid, der bliver brugt intenst lige bortset fra nu, hvor jeg altså opdaterer min blog.
Det blev ikke til en sommerbluse af det ellers så helt afsindinge lækre bomulds garn delvis fået og købt hos Marianne.....men derimod til et smart sommersjal til mig!

Som i kan se så er det halvt rødt og halvt pink kniplingsstrik....og med en æblegrøn flæsekant (det er jo et "must", når det er mig eget design) :-)

Det berømte Flower Basket sjal har jeg også begyndt på og er kommet godst igang med det......det er et strikketøj, hvor jeg helst skal være alene, når der arbejdes på det! Jeg strikker det i to tråde spinni....og jeg sørme planer om at strikke flere af slagsen...dejligt strikketøj og hvor er det smukt!

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Hej Malle!
Dejligt med lidt nyt fra dig!
Jeg kigger jævnligt forbi, og har hygget mig med, at jeg kunne se, at Emma er kommet ind i dit liv...
Blogopdatering er der jo ikke meget tid til med mindre børn i huset.
Mine piger har efterhånden så travlt med deres eget, at jeg igen har en masse tid (alt er relativt,ikk ;-)) til at fornøje mig med egne interesser.

Flot tørklæde for øvrigt!!

Jeg blogger også lidt nu, er i den spæde opstart, og har en del problemer med at få Mac'en til at arbejde med, så nu er svigerfars gamle bærbare pc koblet op, nu skal jeg så bare ha' styr på at overfører billeder mellem maskinerne.

KH Anne

Marianne Knorborg sagde ...

Kære Malle.
Hvor ER det dejligt at se Jer begge to igen!:-)
Og sikke da et smart sommersjal, du der har kreeret!!
Emma-pigen ser bestemt også dejlig og veltilpas ud i mors arme - skønt!:-)
Kan I alle have det rigtigt godt og nyde sommeren i de varmere himmelstrøg - (misundelsen lyser ud af dette her, ikke sandt? - vi er ved at drukne i regn i dag!)
Knus fra Marianne