fredag, september 09, 2005

Er det et Birch?????

Der er så mange, der er skrevet om det populære sjal Birch, men jeg tror egentlig ikke, at jeg ved helt præcist hvordan det ser......og måske alligevel, for da jeg forleden kiggede på
Karine's side og ser, at der bliver henvist til
denne side, der viser et Birch sjal....og må jeg indrømme, at det til forveksling ligner mit seneste lyseblå sjal. Her er en detalje. Hva' mener I?


Her er sjalet spændt ud på dobbeltsengen....., der sørme også kan bruges som udblokningsunderlag :-)


Og hvorfor blogger Malle.....egentlig "bare fordi" som
Helle "siger". Det er et personligt behov for at vise mit strik og på en eller anden måde føle, at jeg deltager i et strikkeforum, hvor jeg kan hente råd, inspiration o.lign. Min nærmeste familie ved, at jeg blogger, men jeg tror ikke, at de kigger på den. Anders læser næsten altid, hvad jeg skriver. Emma kan godt lide at se fotos af sig selv, så hun sidder ofte på skødet, når jeg kigger på strikke blogs. Jeg gør jo alt for, at Emma skal få sin interesse for strik asap.

Her kigger Emma paa vores nye ovn, der er en varm luftsovn og som skulle være stor nok til at kunne stege dette års store kalkun til juleaften, hvor vores hus får et KÆMPE indryk af bedsteforældre!

3 kommentarer:

Dorte sagde ...

Hej !
Jeg kender ikke birch-mønsteret, men uanset havd dit mønster hedder, så er det lyseblå sjal super sødt !
God idé at bruge sengen til at spænde sjaler ud på - håber du fik fjernet alle nålene inden sengetid ... Jeg skal nok ikke selv bruge idéen - har vandseng ;-)
Kh Dorte

Silkemor sagde ...

Yeps- det ligner Birch på en prik.
Hende Emma-pigen bliver mere og mere yndig for hver gang jeg ser billeder af hende. Sikke da en køn lille unge.

Knus Kirsten S

strikkeforsker sagde ...

Malle, Jo, det ligner temlig meget mit birch. Så har jeg lige meme'et dig, jeg håber, du vil lege med.

Ulla