onsdag, september 28, 2005

FLORA....

.....så langt er jeg nået på mit Flora tørklæde....og det bliver vel færdigt iaften. Det med knappen bliver måske et problem, men måske jeg har een, der lige passer i min lille kuffert med alverdens knapper i.
Tørklædet er strikket i tre forskellige violette farver og det giver et dejligt spil i det færdigstrikkede, som man måske kan ane på fotoet. Det er to uldtråde og en tråd uld/ silke.....ikke specielt blødt, men det kradser absolut ikke. Jeg har strikket tørklædet 20cm end opskriften foreskriver....dels fordi jeg ikke kan fordrage noget der er for stramt om min hals og dels fordi jeg har en tyk hals (...og jeg har ikke struma).


Lige et foto af Emma, der er blevet så glad for at lege med LEGO.


Og sørme om vi ikke havde både lyn, torden og regnvejr forleden dag.....så udsigten til vores bjerge så således ud...., der er bjerge, men i kan desværre ikke se dem...kun dis. Det var nu hyggeligt med en indedag, hvor der blev set børneDVD og strikket lidt. Jeg var lige ved at tåænde op i pejsen, men satte varme på istedet for.


Vi lever for tiden af ikke alt for meget hjemmelavet mad, da vores køkken stadig er under modernisering,....se selv......det går fremad skulle jeg hilse og sige, men at være foruden sin køkkenvask er ikke sagen.

1 kommentar:

Helle C sagde ...

Hej
Vil bare lige sige at det er en mega sød datter du har der...