mandag, marts 19, 2007

En til Mei Mei.....

....og en til Jie Jie (store søster).



To stk. inderst inde fra min farvorit bog "Sødt og Blødt"...kan snart mønsteret udenad. Trøjen i de røde farver er til Emma, kraftigt taget i brug....vil helst have den på hele tiden....også om natten. Den er strikket i strømpegarn fra ALDI foræret til mig af en kær veninde. Mei Mei's trøje er strikket i Kvickly's strømpegarn.....noget tykkere kvalitet....men det gør jo ikke noget ....det varmer alt sammen.

Og nu mangler jeg så bare at strikke en ting mere i denne måned til Mei Mei for at være med i projekt....strik en ting til Mei Mei i hver måned siden vores registrerings dato i Kina som er den 30. Spetember 2006.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Karin

Smykke dejlige under-pige-trøjer som de ville blive kaldt her i huset *s*

Jeg har også garnet fra netto. Dog er lige den der blevet til en buil-a-bear trøje. Jeg vil gerne forære dig de to nøgler jeg har der matcher storesøsterens hvis du vil.

Du kan bare skrive til mig (adressen til dig) på githa@mail.dk så skal jeg sende dem til dig i en fart :-)

Kh Githa

Anonym sagde ...

Skønne to du har fået lavet til den store og den lille.

Jeg har også kastet en lille under eller overting af pindene til vores Mei Mei (med eller uden tap).

Det var så det første halve år Malle, det gik jo sådan set i bagspejlet, ret hurtigt, lad os håbe vi også ser sådan på det, når vi mødes til Shopping i Beijing engang ude i fremtiden....