fredag, marts 30, 2007

Nr. 3 ud af 12..........

...er nu endelig blevet hæftet og taget i brug. Det blev til endnu en sommerbluse til frk. Emma.... her strikket i Regia bomulds strømpegarn....to tråde på pind 4,5mm.
Den er strikket fra toppen og ned, med lidt hæklerier på ærmene.



Emma pige synes den er helt fint, men spørger du mig.......hmmm, så har jeg nok strikket bluser, der er langt pænere end denne. Foreløbig er den rigelig og den vil blive brugt som en god "næsten sommer" bluse.....igår blev den indviet i sandkassen.



Garnet er helt i top......bare du ikke beder mig om at strikke sokker ud af det. Bomuldssokker kan jeg slet ikke strikke pænt og jeg synes også, at de bliver alt for slasket i det ret hurtigt.

Jeg synes selv jeg strikker en del for tiden, men det bliver for tiden mest til selvstribende sokker.....som jeg modsat Anne elsker at strikke.

God weekend til alle!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Karin
I går kom jordens bedste fødselsdagsbrev - et brev fra dig. Skønt at se dig og din lille familie, at høre og mærke at du trives.
Der er meget at fortælle - var helt alene i går aftes på min fødselsdag, selvom Magnus på 9 synes det er mærkeligt. Mathies, snart 16!, er på spejderlejr. Farmand og Magnus er i vores spritnye sommerhus.

Knus og tillykke til dig også.

Helle

Anonym sagde ...

Kære Karin,
Blogs er en helt ny verden - hvad kan man skrive, og hvad er dårlig blogpolitik?
Men jeg bliver nødt til at melde: Hvor ser din familie dejlig ud - og Emma er en rigtig prinsesse.

Knus og kram Helle