torsdag, marts 13, 2008

Hjertevesten er klar............

....og nu er vejret lige pludselig blevet sommeragtigt!



Nå, men den er stor nok til at vente lidt med at blive brugt.

Vesten er Tora's design og kan købes her for næsten ingen penge. Opskriften er velskrevet.......men alligevel har jeg ikke fulgt den slavisk.....hvilket er typisk.

Jeg har strikket str. 3 år og den er rigelige til min 4 årige Emma. Faktisk så undlod jeg at strikke det sidste hold hjerter efter ærmegab, der er strikket med udtagninger, for at den ikke skulle blive alt for voldsom. Og det er helt sikkert min strikkefasthed, som ikke passer i forhold til opskriften, men jeg gad ikke tjekke for jeg ville bare strikke hjerter!
Er de ikke bare så søde og dejlige disse strikkede hjerter?



Garnet er fra Hanne Thorsen......Nikolaj garn og er i den skønneste melerede æblegrønne farve. Der blev brugt lige 100gram.....nok fordi jeg lavede den længere end opskriften foreslog.

Den passer godt, men barnet nægter at stå model i høj solskinsvejr og varme i en uldvest. Men her kan i se vesten undervejs på ejerpigen.



Og så er vesten forøvrigt min meget forsinkede nr. 2 af 12.

6 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Jeg ved snart ikke hvem der er sødest, den lille model eller vesten ;)
Skønne er de begge to.

Anonym sagde ...

Malle hvor er den fin. Min røg også af pindende, jeg syntes faktisk også den er lidt stor - men skøøøøøn.
Hvor ser Emma tilfreds ud med resultatet. Godt gået.

Vivian sagde ...

IH, hvor er den god! Og præcis i en af undertegnedes farvoritfarver, som der ligger lager af (alle vegne sådan set)

Og Emma er skøn og dejlig som altid!!

KH VIvian

Anonym sagde ...

dejlig farve du/i har valgt, den er bare sød

Anonym sagde ...

Nååå, det er Nikolaj garn - den feeeedeste grønne farve.
Så skøn en sag.
KH Britt

Anonym sagde ...

Hvor kan jeg finde Nikolaj Garn, der skal købes fra internettet?

Hilsen fra,
Suzanne