tirsdag, april 08, 2008

Mere fra gemmerne.......

.... som denne gang endte med at blive syet til grydelapper.


Tre styks af slagsen og lige, hvad jeg kan bruge for de gamle i køkkenet er vist efterhånden ved at være klar til fornyelse.

Disse firkanter er kreeret i mine begynderer som quilter....så vi snakker måske nok knap 8 år siden. Jeg var dengang og er stadig dybt fascineret af Kaffe Fassett. Jeg har meget af hans stof liggende og bliver stadig ved med at købe et par fat quarters i ny & næ. Og for dem, der kender til hans stof design er det også let se, at det er i disse stoffer forsiden af grypelapperne er syet i!

.....Så var det forresten da også lige, da jeg var forbi den lokale quiltebutik, at jeg blev oplyst, at manden kom til byen for at give en to timers work-shop den 1. maj.......billetter var selvfølgelig allerede udsolgt....fandens oss. Måske man lige skulle cykle helt tilfældigt forbi.....da det nu ligger lige ved siden af Emma's børnehave.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ih, de er fine! Jeg er også stor fan af Kaffe. Og så ærgerligt at du ikke nåede at få ham at se/høre.

Jette/Thyborøn