torsdag, juli 31, 2008

Time Out.......

....det er lige præcis det jeg har fra hækle & strikketøjet og lignende. Jeg får bare de værste hovedpiner, ondt i venstre skulder og alt muligt andet. Det er slet ikke til at holde ud, hverken at skulle holde sig væk fra pindene og have smerterne. Jeg prøver at kurere migselv med afspændingsøvelser og lokke husbonden til at give mig massager flere gange om dagen!
Det skal nok gå......bare jeg lige give migselv lidt tid til heling!



Anyways, det hæklede sjal er færdigt. Det tog mig to uger og de der sidste rækker var enormt lange og tog mig uendeligheder at hækle. Men nu er det færdigt og det er blevet dejligt stort, lige som jeg ønskede.



Her spredt ud...... (der er brugt ca. 300gram Kauni garn og hæklenål nr. 4,5mm).



Og her foran det beskidte toiletspejl ser jeg!


Den hæklede trøje skrider fremad og jeg elsker den allerede! Jeg er slet ikke gået i stå selvom jeg havde et par gange, hvor der lige skulle pilles lidt op.....modet er der stadig.



Den er bliver hæklet i Kauni garn, hvor det ene farvebundt er den, der vist hedder papegøjefarver og den anden er aubergine, lilla og blommefarve! De går fint samen.



Min nye indkøbte stråhat må jeg affinde mig med, at datteren har aftaget.........og jeg må købe mig en ny.

Cowgirl ..... kalder hun sig selv.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring - jeg håber at det går over snart.
Både sjal og trøje ser fantastiske ud!
KH Britt

Tine sagde ...

Sikke et smukt sjal.
Utrolig flot farve, og en dejlig stor størrelse.
Det kan jeg godt forstå du er tilfreds med.
Og så den fine hæklede trøje.
Den har jeg også et godt øje til.

Tine

Anne sagde ...

Øv øv øv, både over smerter og manglende mulighed for uldne udfoldelser!
Jeg håber, at du hurtigt får det bedre, og finder noget godt at bruge den mellemliggende tid på.

Knaldsmart Emma der :-)

Marianne Knorborg sagde ...

Kære Malle.
2 uger for det sjal?
Er du vimmer mand! Jeg kan godt forstå, at du har ondt!!
Det duer bare ikke at ville skynde sig med noget - det giver bagslag, gør det!:-(
Emma's tæppe skrider ganske langsomt fremad. Jeg HAR lært at lade være med at hækle for meget ad gangen!:-)
Kan I hygge Jer sammen!
Knus fra Marianne

Dorte sagde ...

Flotte farver på den hæklede trøje - venter spændt på at se det færdige resultat !
Er selv gået i gang med samme opskrift - synes det er et skønt håndarbejde !