tirsdag, juli 27, 2004

Så blev det tirsdag!

Ja, jeg har altså endnu ikke helt fundet ud af det med at sætte fotos på web-side, så i må lige have tålmodighed.

Jeg har gang i mange strikke-projekter.........noget til enhver lejlighed!

Bl.a masser af sokker, hvoraf de fleste af dem bliver strikket i Markno Design's OPAL strømpegarn. Det går jo så vidunderligt hurtigt at strikke strømper i dette OPAL garn....venter spændt på, hvornår garnet skfiter farve plus at man se man kommer videre.
Jeg er gået igang med lidt projekter til Markno Design's efterårs konkurrence, som jeg selvfølgelig ikke vil afsløre nu, men jeg kan da fortælle så meget, at jeg stiller op i begge katagorier; dobbelt-strik og vandal-strik!

En trøje til Anders i et Marianne Isager design og som jeg har været igang med i godt to år.......og han er begyndt at beklage sig og han håber på at den er færdig til hans fødselsdag i oktober....vi får se! Vi skal til Danmark til jul og det ville jo være ideelt hvis jeg tog mig sammen og fik den færdig til det danske julevejr!

Bolche-trøje str.2 år er jeg også gået igang med i lyserøde farver og IDA's trøje fra Marianne Isagers nye bog.............der er fejl i opskriften i bogen ved den størrelse jeg har valgt nemlig den mellemste..........og det irriterer mig, skulle jeg hilse og sige..........og selvom jeg selv let kan fikse det, så mener jeg det er en træls fejl i bogen!

Ja, der er mange flere projekter..........og med tiden skal jeg nok offentliggøre dem plus sætte fotos på min websside.

Idag vil jeg også tilmelde mig strikkegruppen Nordic Knitters og hermed gøre min eksistens på nettet officielt!

Ingen kommentarer: