lørdag, juni 04, 2005

123 silke tweed!

Jeg har købt garn hos Nanna og jeg er absolut ikke skuffet over min bestilling......det er simpelthen bare så lækkert, det der silketweed garn, som jeg har købt både i karry gul (se foto) og en blålilla.
Det første Rosenborgsjal er påbegyndt og her kan i se, hvor langt jeg er nået.

Med alle de sjaler jeg har igang efterhånden så ser det ud til at blive julegaver til veninder og familie iår!

Emma fik sine første par spiral sokker forleden dag....hun er ret glad for dem....de varmer hendes små fusser, når hun sover til middag i haven og så er de bare sa nemme lige at hive af til stor fornøjelse for Emma:-)


Ellers så prøver jeg jo at få mere strik ind i hverdagen......Emma arbejder ihærdigt på sin selvstændighed......leger med sig selv i badet, så jeg kan sidde på min overvågnings pind (toilettet) og strikke lidt.....hun er også igang med at spise selv med ske og gaffel......og her behøver hun ikke konstant hjælp længere. Som i sikkert kan forstå så er jeg begyndt at få tid til at strikke lidt mere og det fryder jo et beskedent menneske som jeg, der er indehaver, af et stort garnlager og gerne vil bruge af det, men som allerhelst vil spendere tid med sin datter ;-)

Og hver dag venter jeg spændt på min pakke fra min hemmelige nordiske ven nr. 3....mon ikke snart der ligger en pakke til mig i min postkasse :-)

3 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Lækkert sjal... Dit nye FBS i Lion & Lamb ser rigtig flot ud.
Middagslur i haven, jeg er dybt misundelig. Jeg vil væk fra Østkystens lummervarme regnfulde somre til Californias tørre, lune somre igen... Ulla

Susanna sagde ...

Hi Karin Malle, I´m glad you liked the yarns! I write to my blog also in english, only in the past couple of weeks I´ve been too lazy....

Trine Als sagde ...

Hejsa.
Sikke du har gang i sjalerne. Du er virkelig flittig.
Det er dejligt at høre, det går godt med lille Emma. Og at hun er kommet ned og gå må virkelig være en stor lettelse. Jeg tager hatten af for at du når så meget, med en sådan lille trold i huset. Det kræver lidt struktur og en hel del overskud.
Keep up the good work :-)
Kram Trine (webstrikker)