mandag, juli 11, 2005

Strikker stadig!

Ja, jeg både strikker og læser strikkeblogs....endnu, men har været meget sløv med at blogge.....sorry!
Allerførst vil jeg gerne vise jer min gave fra min 4. hemmelige ven; et flot silketørklæde strikket og leveret af Anne, der som jeg er flyttet udlandet.....Anne er fra Finland, men nu bosiddende i Belgium. Er det ikke bare flot????? Let og meget elegant og kan efter min mening bruges både til daglig og fin brug!


Og så har jeg et hængeparti....nemlig denne norske trøje til Anders, der meget gerne skulle være færdig til 5. oktober, hvor min kære husbond fylder 40 år. Jeg har derfor tilmelt mig UFO knitlong hos Nanna.
Opskriften er i sin tid hentet hos Garnstudio.dk, men jeg tror desværre ikke, at den findes på websiden mere! Den bliver strikket i Bauern Wolle indkøbt hos Markno Design. Den skal nok blive rigtig flot, når den er færdig, men det er altså ikke lige sådan at strikke i uld, her om sommeren!


Emma er nu snart 19 mdr. og stor trives.......her kan i se, hvordan yougurt bliver indtaget om morgenen.....hun er blevet meget dygtig til at styre sin ske med yougurt!

Ingen kommentarer: