tirsdag, november 08, 2005

Nisser, nisser, nisser......

....ja, her vi kommer! Og så blev årets første endelig færdig....og de blev da søde.
Her er en lille flok....



Og her er et nærbillede af en rød tudet nisse! Jo, jo jeg er somend ved at komme lidt i julestemning ;-)



Jeg fulgte med slænget og købte noget af det omtalte uruguay garn, som en del web strikkere har indkøbt.....det var simpelthen for lækkert og alt for billigt til at lade være....og her er det så!



Emma har fået sig en sejlbåds-sandkasse, foreløbig uden sand....men man kan jo altid lege, at man sejler ned til far for at spise froksot med ham og vinker farvel til sin mor. Alfehuen strikkede jeg sidste år til den aflyste dobblet opal konkurrence...og se lige, hvor godt den passer frøkenen!

1 kommentar:

Trine Als sagde ...

Hej Karin
Jeg sidder lige og lurer på dit Uru-wool. Jeg har selv købt en del, men tænkte på hvad 2 af dine farver hedder. Det er de 2 med gul og lilla som ligger nr 2 og 3 fra venstre på billedet.
Hvis det har interesse kan du på min blog se 2 filteprøver, jeg har lavet af uru-wool. Det filter glimrende.
Jeg er ikke den store nisse-producent, men dine er nu rigtig søde.
Mqh Trine_a_p Webstrikker