torsdag, oktober 25, 2007

Snart færdig..........

.....som det til tider lyder fra toilettet, men det er somend bare mig, der er næsten færdig med raglan trøjen til Emma inden "vinteren" for alvor bryder ud......hvis det da nogensinde sker!



Jeg overdriver ikke, når jeg skriver, at vi har hedebølge i disse dage. Igår havde vi 32 graders varme.....årets rekord for så varmt har det ikke været i det sidste år. Vi puster under parasollen og dypper vores fødder i den lille oppustelige pool, som vi heldigvis ikke har lagt væk for i år.

Der er dog håb for os med lidt køligere vejr, nemlig når vi i næste uge drager på en længere weekend til San Francisco.


Vi sidder lige midt i brandene.....de er tæt på, men alligevel så langt væk, at vi ikke er i brandszonen og dermed skal evakueres......men i askezonen......alt er dækket af et fint lag aske....læg bare mærke til min storetå i nederste højre hjørne af fotoet.....ha ha ha...den er grå af aske.

Luften er stadig ikke for ren, så vi prøver begrænset at opholde os udendørs.

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

fine farver i den tröje, ser jeg ret at flæsen forneden er strikket frem og tilbage i retstrikning?
kh.fra Island
Frida

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

frida....

flæsekanten er strikket i to stykker.... altså i retstrik frem og tilbage.

malle

The Silent Knitter sagde ...

Det må være en underlig fornemmelseat være tæt på de brande og så alligevel (heldigvis) så langt fra. Men godt at I er i sikkerhed. Det er længe siden jeg har læst din blog,så lidt forsinket: hvor er din Emma dog smuk som hun sidder der midt blandt græskarrene.
Må alt godt være med Jer
Mange hilsner fra
Hanne
- hende ekspedienten i Garnlageret engang for længe siden !!

randi K design sagde ...

Herlige farger!!