onsdag, januar 26, 2005

Kålpølser!

Så blev mine januar sokker færdigstrikket og de er somend da også blevet hæftet......de ligner gode sønderjydske kålpølser, når de ikke lige sidder på en fod! De er strikket i Patons Kroy Socks garn, 56m og på pind nr. 2,75mm.....og de passer perfekt som i kan se!


Harvard cardigan'en er nu færdigstrikket og jeg er ved at montere den.....den skulle være klar til offentliggørelse imorgen......gad vide om der kommer en kommende Harvard studerende i den trøje????

Jeg har søgt optagelse til Clapotis knitalong hos the Knit Hawks........nu får vi at se om der er plads til mig!


PS.....jeg kan afsløre, at indtil nu er min store tålmodighed sat på en meget stor prøve!

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Er DIN tålmodighed sat på en stor prøve?? Så tænk på os, dine spændte læsere! *hiih*
Men Harvard-cardiganens størrelse og din tavshed omkring vores kommentarer taget i betragtning, lades der vist ikke megen tvivl tilbage...? *juble* Må man vove et KÆMPe tillykke!!!???!!
Emil på 6 mndr. vil lige hilse med, det må jo være meget passende: m libkiujlcvf jjiiii