fredag, januar 28, 2005

Årets første pakke!

Så kom der alligevel noget med posten igår,......nemlig en pakke fra min første hemmelig ven; Lene Sophie!
I pakken var der materialer til en jordbær hue, både garn og opskrift!
Det var meget betænksomt.....og det kunne somend ikke være et bedre tidspunkt for mig at modtage denne brugbare pakke! Det røde garn er med alpaka og det grønne er tvinni og jeg går ud fra, at der skal strikkes med dobbelt garn.
Tusinde tak Lene Sophie....jeg går straks igang med at vinde garnet op efterfulgt med strikning af huen!


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er det en opskrift man må låne? jeg sidder selv og har købt garn til vinteren, men netop en jordbær hue i tankerne. I hvert fald formen, for jeg er blevet vildt forelsket i perlestrik, så min hue skal være hvid med perlestrik og det flotteste muhair garn. Håber du kan hjælpe. Med venlig hilsen. Ane Weinkouff aneweinkouff@yahoo.dk

Anonym sagde ...

Hej hvor ville det være fantastisk om man kunne få den opskrift også, er det noget du har lyst til at give videre ville det være dejlig om du kunne sende den til min email adresse på THEYCALLMEAQLEEMA@gmail.com
eller måske bare fortælle hvor man kan bestille sådan en opskrift henne?
hilsen Aqleema

Anonym sagde ...

heej jeg er en tolv årige pige ..
jeg vil helt vildt gerne have en jordbær hue de er for seje men min mormor siger hun ikk kan så jeg skal helst have en opskrift og det har jeg altså ikk og flere af mine veninder har en så ville så gerne have en..
vil du sende den til min email så ville det være mega fedt tak..
Anne8leine@hotmail.com
hilsen anne-line