mandag, januar 10, 2005

Velankommet til California!

Jeg er nu tilbage Californien igen efter 2 dejlige uger tilbragt i samvær med familie og venner! Tiden gik alt for hurtigt..........eller måske var det bare os, der havde alt for travlt med at møde så mange så muligt og få shoppet......og jeg nåede at få købt en del garn. Jeg tager fotos imorgen af mine stor indkøb....men i må ikke spørge hvad indkøbene skal bruges til....det kommer jo hen ad vejen. Men gode tilbud det var det absolut og lidt garn er jo altid rart at have liggende!

Vi er ellers kommet hjem til regnvejr i stride strømme. Der falder så meget, at motorvejen sydpå er lukket og Anders har været nød til at holde hjemmedag.....til stor glæde for konen,.... der let lige kunne diske op med en "honey-do-liste"......og husbonden har også været rigtig flittig, så flittig, at han nu tager sig en eftermiddagslur på sofaen af ren udmattelse!

Jeg vender tilbage imorgen!....med fotos!

Ingen kommentarer: