torsdag, august 25, 2005

En opdatering!

Ja, en opdatering er vel det mindste jeg kan gøre efter mange dages fravær fra bloggen.
I disse dage står alt simpelthen i sjalernes tegn og køkkenmodernisering.
Jeg har gang i flere sjaler bl.a dette Flowerbasket sjal som nok er nr. 5 jeg har på pindene....jeg er vild med at strikke mønsteret, der har brændt sig fast på inderside af mit hovede.
Dette FBS er strikket i Elsebeth Lavold silke/ uld og farven er mørk aubergine.....bare så flot....det er en gave.


Og jeg er sørme også hoppet på Kauni-sjal bølgen......det kan jeg da slet ikke lade være med.....her kan i se, hvordan garnet ser ud som krydsnøgler.....chokoladekage med karamel creme eller glasur siger jeg bare.....lige mine farver!


Vi er nu for alvor gået igang med køkkennedrivning og husbonden opfører sig til tider som en " demolition" mand.....SE SELV!


Det går stødt og rolig med moderniseringen (i vores hus sadler man nemlig hesten den ene dag og rider på den en helt anden dag ;-))....Anders arbejder på fulde tryk......imedens Emma og jeg pænt hygger os udenfor i det gode vejr!

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Hej Malle,
Laekkert FBS, hvad hedder Silky Wool farven? Lava? Jeg haaber husbonden er faerdig med koekkenet inden regntiden begynder :-) Ulla

Vivian sagde ...

Skønne billeder af familien ! :-)

KH Vivian