onsdag, august 31, 2005

ØV ØV OG ATTER ØV!

FOR F.......ja, der kom mange grimme ord ud af min mund, da jeg opdagede, at jeg ikke havde garn nok og dermed var nødsaget til at pille et næsten halvt sjal op.......ØV ØV OG ATTER ØV! Lige indtil jeg havde 19 masker tilbage troede jeg naivt, at der var rigeligt med garn.Så langt var jeg nået inden jeg "rip it, rip it".


Det er vægten, der er skyld i det.....den har bedraget mig med sine mål......føj, den skulle skamme sig....og nu går det lidt ud over sjalet, der lige kommer lidt i skammekrogen nogle dage!
Og så glad så jeg ud igår aftes, da jeg bl.a strikkede løst på både sjal og sokker.


Emma er nu 20 mdr. og klapvognen er absolut ved at være alt for kort til hende, når hun skal sove i den.....men hun elsker sine middagslure i haven! Det rører åbenbart ikke Emma, at fødderne titter opad.

Ingen kommentarer: