fredag, februar 17, 2006

Som fod i hose.....

....passer denne første færdig strikkede Jaywalker sok.



Mangler lige at få tåen syet sammen....men ihhhh, hvor den sidder godt på foden!


Jeg skiftede mine træpinde ud med og erstattede dem med de sædvanlige metal pinde.....det gik ikke med træet. Jeg var mildest talt ved at ende med at få et mindre nervesammenbrud....følte for hver maske jeg strikkede, at strikkepinden mere og mere var på højdepunktet til at knække. Det blev dog straks bedre med nerverne efter skiftet til metal.


Det regner i dag....det gør ikke spor. Vi trænger rigtig meget til vand og en dag indendørs betyder jo bare mere strik.

Jeg har nu alvorlig nedtælling til min kommende uge i paradiset....uhmmm at fejre sin 40 år's fødselsdag på stranden......det er da ikke så ringe vel????

1 kommentar:

IF Stjernen sagde ...

Jeg var lige et smut inde og kigge på din profil - og ser at du kan lide Sarah McLachlan! Hun er bare SÅ god. Jeg hørte en af hendes sange i serien "Due South" og heldigvis havde jeg optaget afsnittet, så jeg kunne pause under rulleteksterne :-)
Hun er ikke så kendt herhjemme, men man kan da få hendes cd'er.
Jeg tror lige jeg skal ind og finde Fumbling towards extacy - den har jeg ikke hørt længe.

Hvad dato er det lige du har fødselsdag?
Jeg har en lille gave til dig :-)

Knus Britta