fredag, maj 12, 2006

Skyfrit.....

....er der ikke her hos mig....se foto'et nedenfor og find bjergene.....de kan ikke ses vel?



Nej, sommeren lader helt klart vente på sig...det er faktisk lidt halvt koldt her hos mig, der ellers bor i Southern California.
Måske det skyldes jeg bor lige ved vandet!

Nå, men ellers så kan jeg også prale med, at jeg er blevet den heldige indehaver af det dejilge OPAL habbengut garn....åhhhhh, farverne er lige til at falde i svime over.
Og jeg fik straks gang i strikkepindene efter modtagelsen af dette lækre farvede garn.




Det blev til endnu en raglan trøje med flæser og rullekrave!



Det blev til endnu en raglan trøje med flæser og rullekrave!
Upsss.....det er min fod, der titter frem i nederste højre hjørne...he he he

1 kommentar:

Karina sagde ...

Er sweateren strikket med dobbelt garn? Jeg har selv "hamstret" happengut, men er efter et par sokker løbet lidt tør for idéer til hvad der skal strikkes af det - måske en sweater, for den er da sød! Her er vejret altså heller ikke alt for godt. Det er halvkoldt (brændovnen er igang) og det regner alt for meget!
Hilsner fra
Karina