lørdag, maj 27, 2006

ØV, ØV.....

....og atter øv. Altså sommetider skal jeg bare lade være med at designe videre på et allerede helt perfekt design.
Mette's Kaffetaske er jo bare så smart som den er og jeg er vild med, at den står så pænt med de dejlige hanke.



Men jeg ville jo bare lige lave den lidt større og det er resulteret i, at den nu bliver så stor, at jeg er bange for, at det bliver en "klap-sammen-taske" istedet.

Så "rip it, rip it"......og start igen....så her er så, hvor langt jeg er nået på nr. 2 forsøg af Mette's Kaffetaske, hvor jeg næsten slavisk følger opskriften......bunden bliver stadig i retstrik!






Og nu kan min snart 2,5 årige Emma lave perlekæder.....og jeg kan allerede se alle de mange smukke halskæder jeg kan pynte med fylde i mit smykkeskrin.....ihh, hvor jeg glæder mig!

Ingen kommentarer: