søndag, november 05, 2006

Regn og rusk.......

............har vi desværre ikke noget af for tiden, men derimod dejligt efterårs vejr....sagt med et lille ønske om lidt regn og rusk!
Hængekøjen blev flittigt brugt idag og Emma fik helt lyst til en middagslur i det fri!



Det blev dog ikke til andet end gyngeri!

Et sæt er blevet færdigt til min venindes datter.....frk. Grøn kunne man næsten fristes til at kalde hende....Isabella elsker grønt (som sin moder)..og hun ser faktisk også rigtig godt ud i grøn. Familien skal nemlig snart et smut til Tyskland og jeg fik derfor lyst til at strikke en halsedisse, alfehue og sokker så frk. Grøn ikke kommer til at fryse i det syd tyske.
(Og så røg der lige yderligere 155 gram på nedbryderen.)



Julebutikken, hvor jeg har solgt lidt, er ovre og det gav godt... så der bliver penge til lidt luksus indkøb som f.eks. disse her og det her!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wauv for nogle støvler - de ser rigtig behagelige ud og lige til at flytte ind i.
Kh Jeanette

Lene Sophie sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud med hængekøjen, og jeg er da slet ikke misundelig på vejret......

KH Lene Sophie

Marianne Knorborg sagde ...

Ja - jeg siger også wauv til støvlerne!! Men der er ikke nogle grønne!:-(
Jeg har stadig ikke fundet de helt rigtige!!
Sikke da noget fantastisk vejr I har! Det vil jeg godt bytte med de næste par dage, hvor vi skal have regn og rusk!:-)
Knus fra Marianne

Anne sagde ...

Hva' med sølvstøvlerne fra Angulus??
Nå, de her er da også fede, bløde ser de ud :-)
Claudia garnet, uuuhhhhh, hvordan kan du vælge, det er så flot det hele?!

KH Anne