tirsdag, november 28, 2006

Sjælevarmeren.....

...er endelig blevet færdig og jeg kunne dermed indsætte yderligere 95 gram på nedbryderen.



Den var ikke særlig spændende at strikke og det var måske også grunden til at den lå temmelig længe i strikkekurven.
Her er opskriften....Jeg har strikket den i strømpegarn fra Regia.



Lige et foto af sjælevarmeren på Emma......som i kan se så er julen også ved at kunne ses i vores lille strandhus. Den store nisse er købt her og er Emma's ....istedet for en julesok.


Sjælevarmeren bagfra.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Malle,
sjaelevarmeren er godtnok soed - og det er Emma selvfoelgelig ogsaa :-)

Anonym sagde ...

Ups, jeg er ikke saa anonym, at du ikke maa se mit navn ;-))
Hilsen
Angelika

Hygge-Strik sagde ...

Hej Malle
Jeg syntes faktisk at Emmas sjælevarmer er rigtig sød og efter min mening værd at strikke, hun er som altid så bedårende i dine strikkede ting.
Kh. Bebiane

Anonym sagde ...

Sikke en fantastisk skøn nisse Emma har. Dejlig sjælevarmer - især at få den færdig, ikk!
KH Britt