søndag, januar 28, 2007

Det er søndag......

....og det er frokost, hvor vi alle tre stadig suser rundt i pyjamas. Og dagen er heldigvis lang endnu. Vi fik endelig regn igår......suk her er bare så tørt....og regnvejret forsætter idag..så der er dømt indendørs aktiviter. Jubii.... Husbonden har allerede overtalt Emma, at de to skal bage kage......uhmmmm lyder dejligt! Selv tænker jeg på flere strikkeprojekter jeg kunne tænke mig at få på pindene.... startede på Gurli Gris igår, men blev enig med mig selv, at den lige må vente et par uger....alt det ribstrik...."Anika" blusen og en "Inderst inde" ...!

Et styk "Inderst Inde" er færdig og passer perfekt. Den kan for tiden bruges som en vest med t- shirt under og til sommer som en sommertop......to fluer et smæk....ret godt klaret. Der er brugt ca. 120gram Koigu garn og den er strikket på pind 2,75mm.

3 kommentarer:

Dea sagde ...

Sikke en dejlig top! Farverne er dejligt lyse og frisk og modellen er også fin! :D
mvh
Dea

Sanne B. sagde ...

Det er længe siden jeg har været forbi, men hun bliver da mere og mere yndig, den kære Emma-pige.
kh
Sanne B.

Marianne Knorborg sagde ...

Absolut lækker lille sag - ja, da også blusen!:-))
Og det er skisme da smart med sådan en dobbeltmodel!!
Kan I hygge Jer derovre i regnvejret.
Knus fra Marianne