mandag, januar 22, 2007

Øv.........

.....trøjen er/ var færdig, men halskanten blev noget juks.....



så jeg piller op og strikker igen....en anden, min egen .......uden den lille slids i nakken som Emma jo alligevel ikke selv kan bruge!




Den bliver ellers et hit og Emma kan næsten ikke vente længere med at skulle være iklædt hendes nye børnehave trøje!.......Måske jeg får den færdig iaften!

Det går heldigvis godt med en at strikke en "inderst inde" i Koigu garn......den sluger garn og bliver helt sikkert den dyreste undertrøje i vores hus....så som i kan regne ud skal den både bruges inde og over en t- shirt!





Garnet er jo helt vidunderligt at strikke med. Det er faktisk første gang jeg strikker i Koigu, men absolut ikke sidste gang....Tænk jer, garnet har ligget i en af mine garnkasser siden august sidste år!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle friske forårsfarver, hvor er de lækre.
Trøjen ser rigtig fin ud, sådan en kan man jo altid får brug for.

Marianne Knorborg sagde ...

Du siger noget Malle!
Jeg er jo igang med et Charlotte Web Shawl i det Koigu, som du købte til mig! Gad vide, hvor den gemmer sig?!:-)
Måske skulle jeg lige gå en tur på loftet og se, om jeg kan støve den frem!
Smukke ting, du strikker på lige nu!:-)
Knus fra Marianne,
der nu har strikket endnu en taske i Patons Classic - uh, den er også flot!!!

Anonym sagde ...

For hunne da sikke nogle farver.. jeg er SÅ forelsket i dit koigu garn - lidt misundelig faktisk...

Annelie sagde ...

Vilka färger! Speciellt Koigun förälskade jag mig i - jag som aldrig klär mig i gult.

Anonym sagde ...

Ja, jeg har også Koigu på lageret. Indkøbt til et Charlotte shawl som jeg pludselig ikke fandt tiltrækkende at strikke. Pønser på et nyt projekt. Bruges det skal det. Garnet er vidunderligt at strikke med og sikke farver, man kan få! k.h. Mette

Anonym sagde ...

Sikke nogen herlige forårsfarver!
Halskanten på Anika lukkede jeg af ret fast - og heldigvis blev den pæn efter vask og udglatning. Jeg kan godt se hvad du mener.
Koigu-vesten er da helt klart til udenpå!
KH Britt