lørdag, juli 21, 2007

8 ting om mig.........

....ja Gitte har tagget mig og vil have at jeg finder 8 interessante ting om migselv.

1. Jeg er nr. 2 ud af en børneflok på 5.....født og opvokset i Haderslev. Har taget begge mine uddannelser i og omkring Viborg. Og skulle jeg nogensinde flytte tilbage til DK ville jeg vælge Viborg.

2. Da jeg var 17 år fik jeg tilsat flere navne så istedet for at hedde bare Karin Jegsen blev jeg til Karin Sophie Amalie Otte Jegsen......og da jeg blev gift kom der endnu et navn til rækken nemlig Petersen......men her i USA hedder jeg bare Karin Jegsen Petersen og bliver kaldt Malle af de fleste jeg kender. På min nummerplade står der "Jegsen".

3. Jeg elsker at rejse, men er faktisk et udpræget hjemme-menneske...... alligevel har jeg formået at bo knap 2 år i Island (Isafjord) og 2 år i Honolulu, Hawaii .... og nu her i Californien, hvor jeg føler mig meget hjemme.

4. Jeg er blevet opdraget til at følge mit hjerte i alt.....og det giver jeg videre til Emma.

5. Min far troede engang, at jeg måske var den af hans fem børn, der skulle overtage hans tandlæge klinik, men det blev ikke til noget efter min sommerferie tjans på klinikken.

6. Min farmor er den person, der har sat mig igang med håndarbejde... og altid fulgt mig med stor interesse indtil hun døde i 1997. Jeg savner min farmor meget og tænker næsten dagligt på hende....

7. Konkurrencer er slet ikke mig og da slet ikke i sport, men i 2002 padlede jeg sammen med min mand i en outrigger canoe club (hawaiian style canoe) og vi konkurrede hele sommeren....det blev til tre medaljer.

8. Jeg er sko, garn, stof - alcoholic. Elsker små skøre ting fra hele verdenen og har et garn & stof lager, der er MEGET stort. Anders er sikker på, at jeg vil åbne en garn og stof forretning med det lager jeg har......men det er alt sammen bare til migselv.



Jeg giver bolden videre til dem, der endnu ikke har prøvet.....jeg tror taggeriet har været langt onkring allerede.

Ingen kommentarer: