tirsdag, juli 24, 2007

En tøset udgave............

.....af blusen "Spiren" fra bogen "Hønsefødder og Gulerødder" er ved at være en realitet her på vores adresse.
Der blev af undertegnede fundet 200 gram ÅLJ garn plus 7 rester af Spinni og....vupti vupti altså sådan næsten da.....så er "Spiren".....næsten færdig.

Se selv.....
...og jeg skulle hilse og sige, at den er mægtig skæg at strikke. Det eneste jeg ikke har fulgt i opskriften og det er simpelthen fordi ikke 7 syv vilde heste kan få mig til at strikke gobelin strik, der skal bukkes om som kant forneden på trøjen......jeg kan ikke fordrage at strikke gobelin...... så jeg lavede lige min egen løsning.....også selvom jeg godt ved, at det kunne se ret så sejt ud med gobelinkanten......men min trøje har næsten samme effekt.


Ja, sommeren er over os......og vi går næsten ned til stranden hver dag for at dyppe vores tæer i Stillehavet. Det forbandede er bare, at der er så meget olie i vandet og vi derfor altid kommer hjem med store klatter under vores fødder og somend også på badetøjet. Men ellers så er vandet helt fint .....bølgerne er stadig alt for voldsomme for Emma og med stærk understrøm.....så vi nøjes med at soppe.

En lille strand nymfe klar til stranden.

2 kommentarer:

Mette H. sagde ...

Sikke en sød lille vandnymfe, hun er da lige til at knus-elske.

Spændt på at se Spiren når den er færdig. Jeg tror den bliver flot.

Anonym sagde ...

Hvor er den skøn den tøse-Spire! (både trøjen og Emma). Dejligt at se den i andre farver.
KH Britt