onsdag, august 29, 2007

Med et par forvasket jeans.....

.... og måske orange farvede crocs .....så tror jeg lige at denne her trøje bliver et hit såvel hos dreng som pige.
Jeg strikker ugle blusen dog uden ugler, da jeg tror at det stribede garn ved "gemme" uglerne for meget i stribemønsteret.
garnet er 6 trådet Regia og det er underskønt at strikke med. Det er købt her......bare sådan en lykke strømpegarns pakke med masser af lækre strømpegarner.



Mit barn er for alvor kommet i prinsesse alderen......kan næsten kun være iklædt kjole, håret skal hænge... osv osv.
v

Og her i selvsamme kjole for 18 mdr. siden.......hold da helt ferie, hvor er Emma dog blevet stor i de måneder.

7 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hej Malle
det er utrolig som din datter er voksetpå 18 mdr. Men netop sådanne 2 billeder viser tydeligt overgangen fra lille barn til stort barn
sjov og dejlig bluse du har strikket

Marianne Knorborg sagde ...

Ja - hold da helt ferie!:-)
Emma-pigen bare gror og gror - og bliver smukkere og smukkere. Nu skal I snart til at have sat hegn op for at holde drengene væk!:-))
Den tid kommer, før I aner!
Da vores Kathrine var 4 år, meddelte hun og "kæresten" Benjamin en dag i legestuen, at de skulle giftes - og at pædagogen ikke skulle drømme om at troppe op i træsko!!:-))))
Knus fra Marianne

Laila: sagde ...

Sikke en skøn datter du har og som hun dog stråler.

Laila i Schweiz

Susanne Valentin sagde ...

Hej
Ja det er da helt utroligt som hun er vokset. Faldt tilfældigt over din blog og det gav noget af et gib af du boede i USA - var der sidste år i 1½ mdr. og håber at komme igen i 2008 men i længere tid. Er det sådan at jeg kan skrive til dig privat, ang. nogle gode råd m.v. ang. USA, hvis du har tid og lyst er min mail. sus.valentin@gmail.com

Rineke sagde ...

hvor er hun superyndig!

Anonym sagde ...

Hej så fandt endnu en dansker din side. Jeg glæder mig til læse mere

Hanne C

nina sagde ...

Hejsa
Jeg har med interesse fulgt din strikkeblog de sidste par måneder. Det er interessant læsning for en ivrig strikkeentusiast som mig selv, og ikke mindst som adoptivbarn fra Korea, er det spændende at læse om jeres liv med Emma og forhåbentlig snart en lillesøster. Jeg har nu selv kastet mig ud i strikkebloggens verden på http://www.strikkediva.blogspot.com/
Jeg glæder mig til at læse meget mere på din blog.
Venlig hilsen
Nina Møberg