mandag, juni 02, 2008

Coasters..........

....af den hjemmelavede slags. Der skal dog lige siges, at ideen er ikke min.



Jeg er stor fan af denne her side og den er springfyldt med super gode ideer og mange af dem udført i løbet af næsten ingen tid.

Et af projekterne var disse coasters.......pladask tænkte jeg, dem må jeg straks have gang i.



Først blev det til disse orange farvede med skrap pink bagside. Garnet er en del af den garnpakke jeg fik af Irene i fødsesldagsgave og stoffet er Kaffe Fassett fra stoflageret. Uhmm, dem må jeg da lige lave lidt flere af.


Så det blev til en gul udgave....Dora bomuldsgarn og stoffer fra lageret...



De er nemme, hurtige og meget søde disse her coasters. Så har du rester af stoffer og garn, så kom du bare igang. Jeg fik hele 7 strikkede coasters ud af et 50 grams nøgle. Så økonomien er også helt i orden.


Disse gule coasters er mit Maj bidrag til de 12 projekter!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Geniale! De er altså skønne - tak for tippet.
KH Britt