mandag, juni 23, 2008

Lidt uldent................

....nu hvor temperaturen her hos os er faldet fra 31 graders varme til de normale 22- 23 grader. Puhaaaa, det andet er slet ikke til at holde ud med mindre med sidder med fødderne i barnets pool under en stor parasol!

Jeg strikker den velkendte "pilespids", som er set både her og der. Jeg strikker den mindste størrelse, da halsudskæringen er enorm, som jeg læste af andres erfaringer .... og alligevel er den rigelig.



Den bliver strikket i det lækreste shetlandsuld som jeg blev introduceret til af Anne, da vi var på garnindkøb sammen i Viborg. Lækker, lækker og det lækre spil i garnet er bare så flot.



Den er okay at strikke.....dvs nok ikke det mest ophidsende at strikke, men den færdige vest bliver nok et hit til efterår/ vinter, så jeg fortsætter fortrøstningsfuldt!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den bliver et klart hit - SÅ smukke farver! Så fortsæt du bare!
KH Britt

Tine sagde ...

Super fin bluse.

Den skal nok blive brugt meget til efteråret.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Shetlandsuld rules - jeg synes, det er SÅ flot med de lidt melerede farver! Pilespids bliver rigtig fin i de farver.

KH Tina

Julia Zahle sagde ...

Jeg stemmer i - det er nogen meget lækre farver!