torsdag, september 09, 2004

Min plumeria!

Se lige hvad der er sprunget ud i vores have........en plumeria blomst.....købt på en tur til "Big Island of Hawaii" i februar. Startede med at være en pind og nu er den ved at få blomster.....gad vide om det nogen sinde bliver til et træ!
Nå, men det er nu også fint hvis det bare bliver en potte-plante.


Anyways, jeg blev færdig med bullen til den lille norske trøje....nu skal der bare strikkes ærmer. Jeg synes resultatet blev helt fint.


Og så er jeg nået så langt med min "Claudia", som jeg har tænkt mig at strikke lidt længere end opskriften siger.....er mere til "numse-varmere"! Så der bliver nok lagt 10cm ekstra til i længden. Læg lige mærke til, at min fine broche som jeg fået af Fru Schwartz matcher fint til det grå..............ja okay det er vist ikke så nemt at se, men brochen er i lilla og turkise farver!


1 kommentar:

Marianne Knorborg sagde ...

God morgen heldige asen!:-)
Tænk at bo et sted, hvor man kan have en Frangipani (det hedder de på dansk) til at stå og blomstre på terrassen!!! Jeg prøvede engang, men én kold nat gjorde det af med hele bundtet!:-(
Og sikke flittigt du er!!! Jeg glæder mig til at se de færdige eksemplarer - også af hemmelighederne. FNIS....
Knus fra Marianne.