søndag, marts 19, 2006

Mere Flower Basket.....

....og jeg indrømmer, at nu har jeg vist gjort min borgertjeneste med at strikke dette dejlige mønster.....Jeg har strikket dette sjal i det berømte Kauni garn....og det er jo altid en sand fornøjelse at strikke med dette garn. Farveskiftet imponerer mig altid!
Dette sjal.....fordi det lige er mine farver...er til mig!



Og så vil jeg gerne sige tusinde tak for de altid enormt søde kommentarer om Emma....hun er en rigtig svedske, skattebasse osv. Hun bringer solskin hvorend hun er! Emma's kinesiske navn; Fuhua betyder faktisk smukke blomst og/ eller en person, der spreder "good vibrations to her surroundings"!

Der er nu sat en "måler" måler øverst på min side......vi er nemlig startet med at søge om at adoptere endnu en datter fra Kina. Vi startede den 8. marts med at sende den allerførste ansøgning til vores adoptionsbureau; Bal Jagat. Det næste trin er så det der hedder et Home Study... altså en godkendelse af os som kommende adoptiv forældre.
Det er min hensigt at oplyse, hvor langt vi er i processen og hvad der sker! Der er sat en mariehøne på som måler......og der er simpelthen fordi en mariehøne i Kina betyder Good Luck!

3 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Jeg krydser fingre for en lillesøster til Emma :-)
Knus Britta

strikkeforsker sagde ...

Smukt, smukt FBS sjal, farverne pifter det op.
Held og lykke!
Ulla

Fríða sagde ...

hej Malle,
yndigt sjal!
held og lykke med de nye begivenheder, jeg ved at vi alle krydser fingre for at det går hurtigt og godt.
hilsen fra Island
Frida