fredag, juni 30, 2006

Er der noget som.....

......at sidde en helt almindelig hverdags aften i sofa'en med sin mands arm slynget over sin skulder, benene placeret oppe, et glas iskoldt hvidvin, barnet sover og et nemt strikketøj i farverige farver......og så se en "Columbo"- film på DVD-afspilleren?
Nej, det er der ikke ......altså hvis I spørger mig!

Her er sokkernes fremskridt.....det er jo både nemt og meget overkommeligt at strikke et par sokker i børnestr....



Jeg takker igen for alle lykkeønskninger.......jeg bygger for tiden rede, da der går mange månder inden jeg nok kan berette jer noget nyt om vores adoptionsproces og dermed vores næste datter og hvornår vi kan få lov til at hente hende.

4 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Nej, det blyder da virkelig som en skøøøn aften.
Fede strømpefarver!

Anne og Co sagde ...

ja sokker skal de ha' de små pus. Hvor er díne smukke i farverne.

Lyder som en hyggelig aften - her er man underlagt VM i bold - jeg strikker han ser bold. Men vi er da sammen :o)

Vivian sagde ...

Jeg vil ha' Columbo byttet ud med "Lost" (vi blev færdige med 1. sæson hér til aften *suk* og venter nu i min. 4 mdr. på sæson 2 *endnu mere suk*), ellers er jeg helt enig ;-)

FEDE strømper!!!

Vivian

Caroline sagde ...

Jeg kan godt lide at læse din blog forbi jeg elske hvad du strikke, men jeg kan bedste lide den sådan jeg kan practisere dansk. Jeg bod i California også. Har du andre americanske som læse din blog jeg gad vide.