onsdag, juli 05, 2006

Fire dage med.....

husbonden hjemme, da han havde lidt ekstra fri i anledningen af 4. Juli.




Ikke fordi vi fejre denne dag så meget....og så alligevel eftersom vi med Emma's børnehave var med i den byens 4. Juli parade.
Her er de to amerikaner i mit liv......Det var faktisk lidt festlig at være rigtig "local" i vores lille by!



Jeg synes selv, at jeg har strikket og strikket i de sidste dage både på gamle og nye projekter....men hvad jeg kan vise er nærmest kun mine "mor og barn" pedicure sokker.....ja, det hedder de i vores hus!
Både Emma og jeg har næsten altid alt for meget tid hver morgen til at dase rundt i vores pyjamas....og nu har vi fået matchende sokker til stor fornøjelse for Emma.

...

1 kommentar:

Anne og Co sagde ...

Sikke nogle rigtige indfødte. Hvad siger man "Happy 4th of July"? Nå men uanset hvad så glædelig en sådan.

Skønne sokker.