torsdag, juli 06, 2006

Imorgen er der.....

....to piger, der bliver meget glade. Jeg har nemlig på opfordring/ bestilling af deres mor strikket en raglan trøje med flæsekant i Zebra striber til dem!



Her er de...jeg håber jeg kan få et snapshot af Ai Yan og Ermei med trøjerne på!
Og så gider jeg for øvrigt ikke rigtig at strikke med den zebra farve kombination i meget lang tid.


For lang tid siden....længere end jeg nogensinde vil indrømme....startede jeg prinsesvøbet i en støvet lilla alpaka kvalitet....og jeg arbejder stadig på midter-firkanten. Nu er projekter igen hevet op af strikkekurven og har dermed fået lidt opmærksomhed...måske det snart bliver færdigt!



PS...i varmen køler Emma af i sin telt iglo....se selv!

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor er de søde, de to zebrabluser - og ja, det er verdens kedeligste garn at strikke med. Telte er bare sagen, vores unger har slidt 2 op!
kh Linda

Vivian sagde ...

Hold op, de er blevet flotte (til trods for manglende sindsoprivelse mens strikkeriet står på *G*)

Hvor fint med sådant et telt - vi har fået et med vand i ;-))

Hilsner fra Vivian