lørdag, juli 22, 2006

KnittingFever.com.......

...står det på posen, når jeg handler i min lokale garnbutik ......og det er lige hvad jeg fik forleden dag, da jeg bare lige skulle have et helt specielt målebånd, som jeg længe havde haft øjne på! Så Mette, jo jeg fik købt et målebånd!



Mine målebånd har det nemlig fået for vane at gemme sig for mig.....og så tænkte jeg, hvis jeg nu fik et rigtig smart målebånd ville jeg nok bedre kunne holde hus med det!
Man hiver i halen og vupti ...ud kommer et målebånd med både cm og inch mål!

Som sagt var det den oprindelige hensigt kun at købe dette målebånd......men et godt tilbud undviger jeg jo aldrig, selv med at alt for hurtigt voksende lager af garn.

Hermed 23 nøgler af noget JO Sharp uld...indkøbt til halv pris!



Orchid progress.....der er nu strikket et stykke forstykke.....det går strygende indtil videre.

2 kommentarer:

Mette sagde ...

"Noget Jo Sharp uld" siger du henkastet, her går jeg og ønsker mig Jo Sharp Garn. Det målebånd bliver du glad for, det er mage til mit!

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

til mette og helle!

undskyld, men jeg anede ikke, at Jo Sharp garn var noget, der var eftertragtet...eftersom den omtalte garnbutik nærmest altid har noget "på bud"!
men det virker nu da også til at være en super kvaitet af uld!

malle