tirsdag, juli 11, 2006

Der var engang .....

...hvor Anders; min mand, altid sagde ved mine garnbestillinger...."køb nu rigeligt, når du nu alligevel skal betale porto". Sådan en sætning er jo som englesang for mine to små ører og jeg har derfor altid med stor glæde smidt lidt ekstra i indkøbskurven. Og nu har jeg så temmelig meget garn på lager og køber stadig garn.....også selvom det er lang tid siden jeg har hørt, at det var godt at købe rigeligt!
Mine gemmer til garn er fyldt til randen...og jeg har i tidernes morgen sagt, at jeg aldrig ville have andet end nullermænd under min seng.....og nu idag må jeg simpelthen sige, at dette er ikke længere muligt....jeg bliver nød til at gemme garn under min seng.....man har et standpunkt til der tages et nyt ;-).

Så foreløbig er der købt fem kasser.....og jeg vil i eftermiddag hygge mig med at snuse og føle på mine garner....drømme og fremtidige projekter, samtidig med at garnet pænt bliver lagt i kasser....gennemsigtige så jeg kan nyde synet af det!



OG igår blev der startet på endnu et nyt projekt....ja, SUK....somom der ikke var nok projekter i strikkekurven! MEN når der nu tages garn fra lageret....nærmere sagt fire nøgler Tiur fra Dalegarn (60% mohair og 40% uld), så kan jeg vel egentlig godt tillade mig at starte på noget nyt.
Opskriften har jeg længe luret på.....et sjal i mønsteret "Little Arrowhead"...et gratis mønster fra InterWeave Knits.



Det bliver som ikke så ringe...mit bliver nok lidt mere et bare et skuldervarmer sjal, da det er min hensigt at bruge alle fire nøgler!

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Hehehehe, den slags hedder vel jordskælvsforebyggende forantaltninger over hos dig?

Fedt sjal iøvrigt.
Får vi en stemningsfotomontage?

Mette G. sagde ...

Hæ, hæ - jeg kan da se, at jeg skal have skiftet dobbeltsengen ud. I øjeblikket er det ikke muligt at lagre noget, da den består af madrasser helt fra gulvet af, men jeg bliver da helt svimmel, når jeg tænker på, hvor meget garn, der kan gemmes under sådan en dobbeltseng :-)

God fornøjelse med kasserne.

Hilsen
Mette G.