mandag, juli 10, 2006

Hiking socks....

...eller er det bare et par søde natsokker!



Ja, uden hiking boots ligner det ihvertilfælde ikke hiking sokker..... men med det meste af sokken gemt i en støvle kunne man somend godt forblændes til at tro, at det bliver sokker strikket til de kommende mange hikes!


Og ja, der er kun strikket en foreløbig....og ja, hvis du aner små sorte "skægstubber" på mit ben, så er det fordi jeg har ikke nået at barbere benene her til morgen...der er altid rigtig travlt, når jeg pludselig skulle bringe Emma hen til børnehaven. Jeg er jo vant til min mandag morgen, hvor der er god tid til alt!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Flotte sokker, Malle ! Og herlige skjeggstubber !!! Ha en deilig sommer :-)
Klem Vigdis
http://strikkestua.blogdrive.com

Anne sagde ...

Lidt stubbe har man vel altid ;-))
Og sikke flotte sokker, det er da næsten synd at gemme dem nede i støvlerne!