mandag, juli 24, 2006

Se min kjole.....

...den er orange som et græskar!

Ja, så kom jeg også med på syholdet som så mange andre. Kjolen var da helt utolig nem og hurtig at få lavet....og det passer rigtig godt til mit sy temperament! Jeg har en masse andet stof på lager, der kan forvandles til denne vidunderlige model.

Stoffet er indkøbt i China Town San Francisco og er med et japansk tryk.....men i virkeligheden ligner Emma en lille afrikaner....hun ser bare så godt ud i den alt for lange kjole. Kjolen er str. 4 år, men den er lavet lidt mindre end mønsteret!

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Hvor er den farve flot til Emma!

Caroline sagde ...

Jeg synes at Emma er den "best dressed" pige i Santa Baarbara.

Linda sagde ...

De passer godt til hinanden, kjolen og dukkebarnet med de dejlige farver!
kh Linda

Bim sagde ...

Åh, man önskar det fanns sådana ställen att handla tyger på här, puh... Urläckert jö!!!
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis...
http://bim.ridemark.dk/blogg/index.php