onsdag, juli 12, 2006

Fem kasser.....

...er fyldt op til randen med garn....dejlige garner...uhmmmmm! Det passede lige med fem kasser under min side af dobbeltsengen....dvs. der er plads til endnu fem kasser under Anders's side...men her skal der forhandles lidt!




Emma var igår min trofaste lille hjælper...der konstant udbrød..."Mor..look mere garn!"

Og lad det så være sagt mellem os, at disse fem kasser indeholder kun en del af mit garnlager!

Anders's kommentar..."Fandt du så ud af, at du ikke behøvede at købe garn de næste to år?"....Jeg svarede...." Næhhh, jeg fandt ud af, at der sagtens kan være lidt mere i min beholdning...som f.eks. noget 100% cashmere"

5 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Der står også kasser med garn under min seng :-)
Under Janniks står der værktøjskasser, så der kan jeg ikke snige noget garn ind!

Knus Britta

strikkeforsker sagde ...

ROFL og tak for billedet.
Der mangler da absolut 100 % cashmere ;-) Har du bambus eller soysilk garn?

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

tak for tippet Ulla....bamboo og soysilk må jeg lige have tilføjet ønske garnlisten!

Anne og Co sagde ...

Forhandles hvad mener du dog med det. Ved du ikke at det er nemmere at får tilgivelse end tilladelse. Skynd dig at udnytte pladsen under den anden seng.
Lækker organisering for øvrigt!

Bim sagde ...

Hua, vilken mängd med garner, puh... något kul, som är helt amerikanskt??? Nyfiken på garner som inte är skandinaviska??? Finns ju så mycket kul på nätet verkar det som... Ja, amerikanska sidor då... inte bokat upp något, vågar inte satsa... eller, plånboken vågar kanske inte???
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis, garngamig dam...
http://bim.ridemark.dk/blogg/index.htm