fredag, juli 14, 2006

Åhhh kære postmand....

....sikke mange dejlige ting du fik bragt mig i dag!

Først kom det længe ventede Lorna Lace's sock yarn i Liberty farver.....noget, der oprindelig skulle have været til en raglan trøje til Emma i anledningen af 4. Juli....det bliver til næste år.



Og så en kit...nærmere sagt Orchid designet af Helga Isager....yummie...



Ærligt talt så synes jeg næsten ikke jeg har tid til at gå på legepladsen med Emma her i eftermiddag....der er jo noget garn, der skal vindes op og masker, der skal slåes op og pinde, som skal strikkes....ja, ja, jeg når det nok alt sammen.

Lille pilespids sjalet fra InterWeave Knits er nu færdig strikket og er lige pt til udblokning på et gulvtæppe!



God weekend til alle!

3 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Postman Pat er da en vældig flink person. Det er jo en ren omgang guf du har modtaget. Kan du ikke arrangere en far-datter dag i morgen ;-)
Flot sjal,

Caroline sagde ...

Tak til velkommen, Karen. Jeg kan skrive lidt dansk, men Jeg kan bedre læse den så jeg ville skrive på engelsk nu. My stash (not quite as impressive as yours!) is also stored mostly under my bed although I have a few decorative baskets filled with yarn around the house. I start getting uneasy if they aren't filled to the brim. It's a very pleasant and mostly harmless addiction, I think:)

IF Stjernen sagde ...

Jeg venter også på posten - og han kommer med garanti mens jeg er i byen :-/ Så kan jeg først få varerne fra fru Bendix og Birte i Ry på mandag - der er læææææænge til!
God weekend.
Knus Britta