mandag, juli 31, 2006

Det er varmen.....

.....der er årsag til, at jeg glemmer jeg har haft blog fødselsdag.....HIP HIP HURRA FOR 2 ÅR HOS BLOGSPOT, begynder at strikke vanter til vinter brug, køber masser af garn (grundet mange gode tilbud), og det i det hele taget tænker på tykke trøjer og andet varmt beklædning....som jeg jo i grunden slet ikke rigtig har brug for. Nå, men det kan jo altid foræres værk....til tider er processen jo det vigtigste!

Sideløbende med Orchid, som jo desværre ikke er TV (som vi ikke har i huset)-strikketøj, ja så har jeg beriget min vintergarberobe med et par seje stribede vanter. De vanter blev strikket så hurtigt og gnidningsløst, at jeg nok hellere må strikke nogle flere par!



Jeg har fundet en halsedisse på garnstudio's hjemmeside og har heldigvis garn på mit hjemmelager til at strikke den....og jeg tror, jeg her vil gøre brug af stribegeneratoren!




Orchid skrider langsomt fremad ......men jeg holder mig stadigvæk lidt på afstand fra ærmestrikningen!

4 kommentarer:

Anne og Co sagde ...

Søde fine vanter, nogle sådan kan man jo aldrig få for mange af -uanset klima...
Tak for tippet om stribegenratoren, den vil jeg også prøve engang, måske til den røde/pinke trøje jeg vil strikke til den ældste.

IF Stjernen sagde ...

Den halsedisse har jeg også kig på - skal bare lige undersøge lageret.

Fede vanter!

KH Britta

Karina sagde ...

Jamen til lykke med blogfødselsdagen - tiden iler.

Flotte vanter du har strikket - og det trøster mig lidt, at der er andre der stikker vinterbeklædning i varmen. Jeg har en næsten færdig Flora liggende i sofaen.
Hilsner fra
Karina

Anne sagde ...

Hvordan pokker er du kommet i tanke om at strikke vanter, Malle??
Hva' er der nu galt med sommertoppe og sådan??
Men de er nu fine, og halsdissen også skøn, men jeg venter altså liiiige en uge eller 7, før jeg begynder på den slags..
Knus Anne