søndag, juli 23, 2006

Kald mig bare.....

....Flittig Per...for det lige er det jeg har været! Se selv alle disse ender, der er blevet klippet af!



Det var for varmt at strikke så derfor tænkte jeg, at i dag måtte, der gøres noget ved monteringen af de efterhånden mange par sokker, der har hobet sig op.
Jeg fik hæftet ender på sokker; store som små, en raglan trøje og lidt andet godt....ting, der skal foræres væk og andet, der skal sælges i den årlige julebutik, hvor jeg er med i. Og jeg vil lige komme med den tilføjelse, at alle disse ting er strikket siden november 2005.





Det blev også til et lille mini-sjal til Emma, der straks ville kaste det om halsen og gik rundt med det i flere timer, samtidig med at sveden rendte ned af hende. Det er efterhånden blev en meget stor glæde at strikke til hende.

Det har idag været meget lummert i vejret...noget, der ikke sker for tit, da jeg bor ca. 200 m fra vandet og heldigvis nærmest altid kan mærke en brise fra havet! Men torden har truet vejrudsigten, men det blev vist kun bjergene, der fik den glæde at mærke det.

Lummerheden gør, at barnet sidder og blotrer sig med nærmest alt godt fra sandkassen i sit lille vand bassin for at køle af....og moderen sidder og puster under parasolen med et vågent øje på barnet!

2 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Hej Karin
Jeg kender godt det der, med alle de monteringer, jeg har selv op til flere der ligger og venter, det er sikkert fordi jeg skal have helt ro til det.
Emma er en dejlig pige, jeg nyder at kikke forbi din blog, altid et flot billed af hende.
Knus fra Bebiane

Dorte sagde ...

Det var da noget af en heltedåd at hæfte alle de ender på en gang.
Jeg var i går stolt over at have hæftet ender på et enkelt par mønstrede sokker, men den dåd blegner jo lidt i forhold til din indsats.
Men uanset mængden, så er det herligt at blive HELT færdig med noget.

Kh Dorte