fredag, september 22, 2006

Blå, røde og hvide farver.........

....ja, det er hvad der for tiden strikkes i her på matriklen! Det er alt sammen til min bror, der skal have lidt udstyr til sine skiture/ ferier i Østrig!

Det bliver til en alfehue........bare sådan for sjov


....og til sokker strikket i Lorna's Laces Sherperd Sock Yarn i farven Liberty.


Nu mangler jeg så bare at sy en ski hue i de omtalte farver og kvaliteten fleece.....


Orchid er færdig og er klar til fotografering på model såsnart der er en fotograf tilstede i huset!

Og så vil jeg gerne sige tusinde tak for alle de søde lykkeønskninger vedr. min ventetid til at blive mor for anden gang......den bliver lang, fyldt med glæde og rastløshed.....men heldigvis ikke med kvalme og hævede ben ;-)!

At gøre status som Anne eller rydde op som Anne....frister. Måske jeg skulle finde alle mine nuværende strikkeprojekter frem, skrive en liste og måske jeg skulle skrive en liste over det jeg gerne vil sy & strikke inden jeg atter skal til Kina....Det bliver nok weekendens arbejde....da vi nok alligevel skal være hjemme eftersom Emma har tilegnet sig en forkølelse.

Ingen kommentarer: