søndag, februar 25, 2007

Nr. 2 af de 12..........

....ja, så nåede jeg det sørme også i denne måned. Det blev til en lille fin trøje til Emma strikket i et mønster fra bogen "Strik til englebørn" af Erika Knight. Jeg købte denne skønne bog under juleopholdet i DK. Der er rigtig mange gode projekter som jeg kunne tænke mig, at strikke.







Den er strikket i det Jaeger garn opskrifter foreslår...hvade det tilfældigvis på lager. Lige tre nøgler i måske ikke det bedste børnefarve....men det går an for Emma synes den er underskøn.

Ja, modellen er ikke altid lige i humør til foto shooting...her er et ret cool look......og her er et bedre. Sidst et foto af hele trøjen.

Tusinde tak for de mange fødselsdagshilsner......dem er jeg meget glade for...hver og en.....!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er fin. Jeg lavede den sidste år til min den store, men den har aldrig rigtig fundet indpas hos hende. Din er helt igennem skøn, jeg kan rigtig godt li' den. Og bogen, ja den er et hit - kæmpe hit.

Anonym sagde ...

Et dejligt englebarn du har der.
Farven klæder hende godt.

Githa sagde ...

Hej
Lige en hilsen fra en der først er ved at finde ud af at lave sin egen blog - går dog lidt trægt *s*

Jeg brugte lige en stor del af natten på at arbejde mig igennem hele din. Sikke dog en masse fine garner i har derovre. Jeg bliver næsten grøn af misundelse *g*
Og en masse projekter du får fra hånden også.
kh Githa