onsdag, november 03, 2004

SÅÅÅÅ SKUFFET :-(

Er der noget at sige til, at man som dansker bosiddende i USA er meget skuffet i dag....dagen derpå???
Det er jeg altså,.....og disse her valg er næsten ved at få mig til at søge om amerikansk statsborgerskab.....så jeg aktivt kan give mit til, at det må gå i den "rigtige" retning.
Nå, ikke mere om valg og Bush.......min eneste trøst, at han ikke kan blive valgt ved næste præsidentvalg, som desværre først er om 4 år :-)
Jeg trøstede mig også lidt ved at læse Bettina's side, der jo havde den der lækre muffin opskrift, som jeg tror jeg lige skal afprøve her i weekenden! Tak for den!

4 kommentarer:

Marianne Knorborg sagde ...

Skuffet??? Jeg er nærmest rystet!!!!:-)
Tænk at over halvdelen af sådan et kæmpe land kan vælge sådan en mand til præsident ÉN GANG TIL??????????
Det tegner bestemt ikke godt for fremtiden.
Og oven i det hele skal vi lægges sammen med THYBORØN

Marianne Knorborg sagde ...

....... Se bare hvor rystet jeg er!:-)
Jeg trykker på de forkerte knapper. GRIN.....
Ville jo lige sige pænt farvel også - knus fra Marianne

Bettina sagde ...

Heh, you're welcome...man er da nødt til at finde trøst i de små ting, når en så stor ting bliver ØDELAGT! Poul Erik Skammelsen, en dansk journalist, har kaldt "Dubya" og dem, der stemmer på ham, for "dumb and dangerous" - det skal lige siges, at han citerede andre amerikanere, men på et eller plan giver jeg ham meeeeeget ret! :o(

strikkeforsker sagde ...

Stadig smådeprimeret. Jeg havde en meget interessant diskussion med min kontormakker, en skabsrepublikaner fra Midtvesten, dagen derpå... Vi var absolut ikke enige. California er en sikker demokratisk stat, så behold du bare dit danske statsborgerskab... ellers flyt til f.eks. Florida eller Ohio :-)) Ulla