mandag, november 01, 2004

Gavekort og ny knitalong!

Ved I hvad..... der er simpelthen ikke noget så dejligt som at få sin morgenmad i sin seng og samtidig læse sine emails med nyheden, at man er Markno Design's Kundegalleri's Oktober måned's vinder ...........Det siger jeg bare er en super god start på dagen, ugen og måneden! Og gevinsten som jeg har valgt er gavekort og det er blevet brugt!
Jeg har tilmeldt mig en ny knitalong; Hayden Hat-along , som denne gang går ud på at skulle strikke en hat/ hue. Selv går jeg ikke så meget med hat, men den her er altså bare så kær! Måske den kan friste andre af mine læsere til at tilmelde sig denne overkommelige knitalong!

Ellers så har jeg fundet dette gratis mønster på nettet til en lille tørklæde med hul-mønster! Her strikket i uld/ bomuld's blandingen Fortissimo Colori Cotton Stretch farve anthrazit.......og ved siden af tørklædet ligger en Jytte Slente's filtet blomst, der skal laves til en broche!




Og så er jeg gået igang med et stort mohair sjal til jule-dagene i DK. Det går ret hurtigt med at strikke det, så det skal nok blive færdigt til jule ferien.

Farven er mere mørk rød end foto'et viser!



3 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Tillykke med gevinsten :-)
Jeg håber det bliver til nogle hyggelige regnevejrsdage med strikketøjet foran pejsen...

Ulla

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

tak Ulla..........og nu regner det ikke mere i denne omgang! Men det afholder mig da heldigvis ikke fra at strikke foran pejsen.....den tænder vi op i alligevel. Det er jo lidt køligt om aftenen her i disse dage.

KH Malle

Marianne Knorborg sagde ...

God morgen Malle - nu lokker du igen - for den hat vil min datter Lise bare ÆLSKE at få i julegave!:-)
Tak for tippet!! Knus - Marianne