onsdag, oktober 27, 2004

OH RAINY DAYS....!

Det er simpelthen bare så dejligt med regnvejrsdage indimellem, altså når man ikke lige skal ud af huset......men kan sidde hjemme og hygge!
Igår regnede det og jeg hyggede mig med at strikke disse blomster, som er valmuer, hvis det ikke lige kan ses;-) Efter filtning er de ca. 13 cm i diameter, så de kræver sin plads. Jeg kunne forestille mig, at de ville se seje ud på et tørklæde eller som en broche på en trøje!



Og så fik jeg strikket mig endnu en booga bag, denne gang i Noro Kureyon garn frv. #90. Og det filter jo på en helt anden måde.......altså en god maåde. Tasken kunne sikkert godt filtes endnu engang, men jeg er fuldt ud tilfreds med dens nuværende udseende! Denne taske skal bære/ indeholde strømpestrikketøjet .....et af de mange :-)


Ingen kommentarer: