lørdag, april 21, 2007

Pasteludgave........

....af tørklædet Misty Garden fra bogen Scarf Style. Jeg strikker det i det lækreste Bamboozle garn; 55% bambus, 24% bomuld og 21% elastic nylon; garn som jeg tidligere har strikket en sommerbluse af til Emma.




Farverne er egentlig slet ikke mig....jeg egner mig ikke rigtig til de der lyse pastel farver, men til et sommer tørklæde går det vel an. Det bliver langt, smalt og kommer til at have en god tyngde.....passende til en sommeraften, hvor jeg skal til en grill fest! Mønsteret som i kan se ligner det populære "Påfuglemøsnter", så det går lynhurtigt at strikke her på pind nr. 5!

2 kommentarer:

Vivian sagde ...

Det ligner grangiveligt noget tilsvarende jeg har liggende i min strikkekurv - dog går mit aaaal for langsomt.

JEg tror din pastevariant bliver rigtig sommer-anvendelig!

KH Vivian (som er rigtig godt gammeldags misundelig over dét Bamboozlegarn, det ser bare så lækkert ud)

Anonym sagde ...

Flott skjerf. Kjekt mønster å strikke!